Sociale medier - og Ansatz

I Ansatz har vi med nogen skepsis fulgt udviklingen af sociale medier som Facebook og Youtube, da vi først og fremmest har set dem som privat tidsfordriv, underholdning på nettet og en virtuel krambod.

Vi anerkender dog, at de sociale medier har fået et enormt publikum og efterhånden også har fundet anvendelsesformer, der gør, at de kan være svære at komme uden om som moderne kommunikationskanaler.

Erik har derfor bevæget sig ind i det sociale univers med meget beskedne profiler på både Facebook og Youtube. I første omgang mest for at være der og følge udviklingen, men selvfølgelig også for at kunne rådgive og hjælpe vores kunder.

Vil man i kontakt med os, foretrækker vi fortsat telefon og mail som kommunikationsværktøjer. Og vil man vide, hvad vi går og laver, så er nyhederne på denne hjemmeside vores "væg", som det hedder på facebook-dansk.


Landsskuet i Herning og en længerevarende kommunikationsopgave for Venstre i Ringkøbing-Skjern Kommune er en af årsagerne til, at Ansatz aktivt er begyndt at interessere sig for de sociale medier.

Se for eksempel Landsskuets begivenhedsprofil på www.facebook.com. Vores første videoklip-bidrag til de sociale medier kan ses på www.youtube.com og www.facebook.com/group.php?gid=55278928018#/video/video.php?v=1078459292344&oid=55278928018.